Aktualności

Zapraszamy na sesję Rady Miejskiej

Zapraszamy na sesję Rady Miejskiej

Serdecznie zapraszam na XXVI (26) sesję Rady Miejskiej, która odbędzie się 14 listopada 2012 r. o godz. 8.30 (środa) w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Obornikach

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.

4. Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.

5. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.

6. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz zaproszonych gości.

7. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych.

8. Sprawozdanie z realizacji zadań oświatowych Gminy Oborniki w roku szkolnym 2011/2012 (materiały do wglądu w Biurze Rady).

9. Informacja dotycząca wykonania uchwał Rady Miejskiej w Obornikach za I półrocze 2012 r.

10.  Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2012 r.

11.  Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.

12.   Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Obornikach:

a)      powołanie komisji skrutacyjnej,

b)     zgłaszanie kandydatów na funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej,

c)      przyjęcie regulaminu wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej,

d)     przeprowadzenie głosowania (tajnego),

e)      przyjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Obornikach w związku
z wyborem Wiceprzewodniczącego.

13.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Statutowej Rady Miejskiej w Obornikach.

14.   Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej.

15.   Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie delegowania przedstawiciela Gminy Oborniki do Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach.

16.   Podjęcie uchwały w sprawie zasad przyznawania, wysokości i wypłacania diet dla radnych Rady Miejskiej w Obornikach.

17.   Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Oborniki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2013 r.”.

18.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości położonej w miejscowości Oborniki, stanowiącej własność Gminy Oborniki.

19.   Podjęcie uchwały w spawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze przetargu nieograniczonego nieruchomości położonej w miejscowości Oborniki, stanowiącej własność Gminy Oborniki.

20.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenie zgody na zbycie w drodze przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości stanowiących własność Gminy Oborniki.

21.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenie zgody na zbycie w drodze przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości położonej w miejscowości Żerniki, obręb Łukowo, gmina Oborniki stanowiącej własność Gminy Oborniki.

22.   Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.

23.   Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Oborniki.

24.   Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości
i zwolnień w tym podatku.

25.   Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącej podstawę do obliczenia podatku rolnego na obszarze Gminy Oborniki na rok 2013.

26.   Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych oraz zwolnień w tym podatku.

27.   Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2012-2022.

28.   Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2012.

29.  Lokalny program rewitalizacji dla Obornik – prezentacja.

30.  Interpelacje, wolne głosy, odpowiedzi na zapytania radnych.

31.   Dzień otwarty oczyszczalni ścieków w Obornikach – wyjazd studyjny godzina 13.45.

32.   Zamknięcie sesji.

Przewodniczący Rady Miejskiej

w Obornikach

Krzysztof Hetmański