Aktualności

PWiK uruchamia eBOK

PWiK uruchamia eBOK

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Sp. z o.o. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów od kilku miesięcy pracuje nad wdrożeniem elektronicznego Biura Obsługi Klienta, które połączone będzie także z płatnościami za pomocą platformy Autopay.

Aktualnie trwają prace testowe, na kilkunastu założonych już kontach indywidualnych klientów. Za pomocą e-BOK otrzymamy nie tylko fakturę, ale będziemy mieli dostęp do całej historii faktur rachunków i płatności. Dodatkowo za pomocą e-maila i SMS-a otrzymamy informację o wystawionej fakturze, oraz przypomnienie o płatności, będziemy mogli także na bieżąco kontrolować odczyty z wodomierzy, oraz regulować płatności za usługi zlecane spółce.

e-BOK dla klientów zostanie udostępniony w styczniu 2024 r. Klienci którzy już w tej chwili otrzymują faktury drogą elektroniczną, otrzymają e-mailem krótką instrukcję w jaki sposób założyć konto w e-BOK.