
Let’s GO!
Let’s GO! To tytuł nowej kampanii promocyjnej gminy Oborniki, która była tematem zwołanej w czwartek, 26 czerwca konferencji prasowej.
Podczas spotkania z dziennikarzami Burmistrz Obornik Tomasz Szrama, wraz odpowiedzialnymi za promocję Krzysztofem Nowackim i Krzysztofem Sroką wyjaśnili zagadkowo brzmiące hasło promocyjne kampanii, jej założenia i produkty promocyjne będące efektem jej wdrożenia.
Czym zatem jest Let’s GO?
„Kampania promocyjna gminy Oborniki oparta o różnorodność możliwości aktywnego wypoczynku, który jest obecnie bardzo popularną formą spędzania wolnego czasu, a Let’s GO znaczy tyle, co Dalej!; Ruszaj się! Zrób coś! Jednak GO to także skrót – Gmina Oborniki. Hasło promocyjne „Gmina Oborniki paleta możliwości” podkreśla dodatkowo bogatą ofertę naszego regionu. Biegi, nordic walking, motocross, motolotnie, jazda konna, pływanie, piłka ręczna i nożna, motorowodniactwo, kajakarstwo – to dyscypliny, które z powodzeniem można uprawiać w Obornikach. Tę różnorodność odnaleźć można także w palecie kolorów z logotypu kampanii” – wyjaśnia Krzysztof Sroka kierownik Referatu Promocji Urzędu Miejskiego.
W konferencji wziął udział również Marcin Jaskóła, autor nowej, bezpłatnej aplikacji na smartfony „Moje Oborniki”. Ciekawa aplikacja to nie jedyny produkt kampanii. W ramach projektu na miejskich bilbordach zawisną zachęcające do aktywności hasła, wydrukowane zostaną widokówki, ulotki i plakaty, a na finał przewodnik turystyczny, który dostępny będzie już w sierpniu.
Kampania kierowana jest zarówno do mieszkańców, którzy nierzadko zapominają o możliwościach jakie daje nasz region, lub po prostu ich nie znają, a także do gości spoza gminy Oborniki, którzy szukają doskonałych miejsc na aktywną turystykę weekendową.