Aktualności

Elektroniczna obsługa klienta – PWiK ułatwia życie swoim klientom

Elektroniczna obsługa klienta – PWiK ułatwia życie swoim klientom

1 lutego Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach uruchomiło oficjalnie e-BOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Co to oznacza klientów? To prosta w obsłudze aplikacja przeznaczona do szybszej komunikacji ze spółką. W codziennym użytkowaniu oznacza to pełną elastyczność. Klient nie musi kontaktować się z biurem obsługi spółki w celu załatwienia sprawy lub uzyskania informacji w wybranych godzinach, np. od 7.00 do 15.00. Logowanie do eBOK może odbywać się o dowolnej godzinie.

W eBOK klient w szybki sposób znajdzie wszystkie swoje faktury i rozliczenia za wodę i ścieki. Dzięki aplikacji ma możliwość dokonania szybkich płatności lub pobrania faktury i dokonania tradycyjnego przelewu, oraz wysłania wiadomości, która trafi do działu obsługi. Klienci PWiK, którzy wyrazili już zgodę na otrzymywanie faktury drogą elektroniczną otrzymają meila z instrukcją w jaki sposób zalogować się do eBOK. Klienci, którzy takiej zgody nie wyrazili a są zainteresowani założeniem konta wystarczy że klikną w link i zarejestrować się w usłudze.

Przez 2 miesiące pracowaliśmy i testowaliśmy eBOK, zanim trafił on do naszych klientów. Wielu mieszkańców Gminy Oborniki dopytywało o eBOK już od dłuższego czasu, a jego wdrożenie ma dla spółki duże znaczenie, bowiem ułatwi on kontakt klientów z firmą – mówi prezes PWiK Krzysztof Nowacki

https://ebok.pwik-oborniki.pl/ords/r/ebok/e/logowanie