Pracownicy:
Imię i nazwisko |
Zakres obowiązków |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
Joanna Gzyl |
Skarbnik Gminy Oborniki |
101 |
61 65 59 118 |
Joanna Lupa |
Zastępca Skarbnika Gminy Oborniki |
102 |
61 65 59 122 |
Anna Nowicka |
Główna księgowa |
114 |
61 65 59 123 |
Katarzyna Ławniczak |
Księgowość budżetowa, |
114 | 61 65 59 151 |
Sylwia Lis |
Podatek VAT |
114 |
61 65 59 151 |
Paulina Kotarska |
Płace, ZUS, przelewy |
104 |
61 65 59 121 |
Joanna Wendlandt |
Księgowość budżetowa | 104 | 61 65 59 121 |
Joanna Krotecka |
Księgowość budżetowa | 102 | 61 65 59 122 |
Lucyna Roszkiewicz |
Księgowość budżetowa |
114 |
61 65 59 151 |
Paulina Molińska |
Księgowość budżetowa |
114 |
61 65 59 151 |
Daria Budzińska |
Księgowość |
114 |
61 65 59 151 |
Do zadań wydziału należy
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem i opracowywaniem projektu budżetu Gminy i Wieloletniej Prognozy Finansowej
- bieżący nadzór nad realizacją budżetu Gminy
- dokonywanie przelewów z rachunków Urzędu i Gminy, w tym regulowanie zobowiązań finansowych wobec kontrahentów;
- prowadzenie rachunkowości Urzędu i Gminy;
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników oraz osób zatrudnionych na umowę o dzieło i umowę-zlecenie;
5a) naliczanie wpłat dot. Pracowniczych Planów Kapitałowych;
- wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniach;
- rozliczanie rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników Urzędu i zleceniobiorców;
- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz sporządzanie stosownych deklaracji;
- obsługa zaciągniętych zobowiązań finansowych z tytułu kredytów, pożyczek i poręczeń;
- przekazywanie dotacji zgodnie z terminami wynikającymi z umów, porozumień;
- finansowo-księgowa obsługa programów współfinansowanych ze środków europejskich;
- dokonywanie rozliczeń z dysponentem wyższego szczebla;
- zasilanie budżetów jednostek podległych Gminie;
- w zakresie ewidencji wartości majątku Urzędu i Gminy:
a) prowadzenie analitycznej ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątkowych,
b) naliczanie umorzenia składników majątkowych,
c) wycena majątku i rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych,
d) sporządzanie sprawozdań dla potrzeb Głównego Urzędu Statycznego o stanie ruchu środków trwałych;
- dokonywanie analizy płynności finansowej i lokowanie okresowo wolnych środków finansowych;
- sporządzanie zbiorczej i jednostkowej sprawozdawczości budżetowej i finansowej;
- przygotowywanie informacji oraz sprawozdania z wykonania budżetu;
- czynności związane ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych;
- wystawianie faktur VAT i korekt faktur VAT;
- prowadzenie ewidencji obrotu i kwot podatku należnego i naliczonego od towarów i usług (VAT);
- sporządzanie deklaracji VAT 7 (podatek od towarów i usług) dla urzędu skarbowego, dokonywanie miesięcznych przelewów podatku VAT zgodnie z deklaracją;
- prowadzenie ewidencji i zabezpieczenie druków ścisłego zarachowania.