
Środki na poprawę obsługi przedsiębiorców pozyskane!
Jednym z najważniejszych zadań realizowanych przez samorządy gminne jest obsługa przedsiębiorców w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami.
W wypełnianiu przez gminę tego obowiązku warto poszukiwać nowych, bardziej efektywnych narzędzi i metod, które mogą pomóc w codziennych kontaktach osób prowadzących działalność gospodarczą z pracownikami samorządu.
W tym celu Oborniki przystąpiły, wraz z gminami Dąbie jako Liderem, Kazimierz Biskupi, Suchy Las, Przygodzice, Stawiszyn, Środa Wlkp., Borzytuchom oraz z podmiotem spoza sektora finansów publicznych: Doradztwo Gospodarcze PMC Sp. z o. o. do wspólnej realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, dotyczącego wdrożenia rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dla przedsiębiorców.
Wspólny projekt zajął 1 miejsce na liście rankingowej i uzyskał dofinansowanie.
Szacowana wartość Projektu: ok. 1 600 000,00 złotych brutto – projekt będzie dofinansowany
w 84,28% jego wydatków kwalifikowanych.