Aktualności

Jak i kiedy dokonywać opłaty za odpady?

Jak i kiedy dokonywać opłaty za odpady?

Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” realizuje kolejny ważny etap wdrażania nowego systemu gospodarowania odpadami.

Do wszystkich właścicieli nieruchomości, którzy złożyli deklarację o wysokości opłaty, przesłane zostaną pisma zawierające informację o numerze subkonta, na które należy wpłacić zadeklarowane kwoty oraz terminarz płatności. Listy zostaną wysłane pocztą do końca lipca.

Do mieszkańców, którzy w złożonej deklaracji podali swój adres mailowy i wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji ZM GOAP, pisma zawierające dane o numerze subkonta i terminarzu płatności przesłane będą drogą internetową.

Harmonogram płatności:

– do 15 lutego – za styczeń i luty

– do 15 kwietnia – za marzec i kwiecień

– do 15 czerwca – za maj i czerwiec

– do 15 sierpnia – za lipiec i sierpień

– do 15 października – za wrzesień i październik

– do 15 grudnia – za listopad i grudzień