Aktualności

Nowoczesne i ekologiczne rozwiązania dla klientów od Enei

Nowoczesne i ekologiczne rozwiązania dla klientów od Enei

Od ponad roku działa Mobilne Biuro Obsługi Klienta Enei (mBOK). To specjalny pojazd wyposażony w dwa stanowiska obsługowe, przyjeżdżający raz w tygodniu do pięciu miast Wielkopolski, w których nie ma stacjonarnych biur obsługi – w tym do Obornik, gdzie jest dostępny dla Klientów w każdy poniedziałek od 09:30 do 14:30 na Targowisku Miejskim przy ul. Chłopskiej.

Można w nim załatwić większość spraw związanych z energią elektryczną. Udostępniając Mobilne Biuro Obsługi Klienta, Enea wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wszystkich, którzy nie mają  możliwości lub czasu by dojechać do stacjonarnego biura obsługi, oddalonego nawet o kilkanaście kilometrów od miejsca zamieszkania.

Drugim, bardzo wygodnym sposobem na załatwienie bieżących spraw dot. energii elektrycznej, jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Enei (eBOK) – dostępne on-line z każdego urządzenia, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Praktyczną opcją, jaką daje eBOK jest możliwość samodzielnej aktywacji elektronicznej faktury (e-faktury). To ekologiczne rozwiązanie, dzięki któremu dostęp do rachunków jest na bieżąco. Dzięki rezygnacji z papierowych faktur na rzecz elektronicznych, możemy zwiększyć nasz pozytywny wpływ na środowisko.

Jak aktywować e-fakturę? To proste – wystarczy:

  • wejść na pl/ebok i zarejestrować lub zalogować się na swoje konto
  • wybrać zakładkę „Faktury i płatności”, a następnie „Przejdź na e-fakturę”
  • zaznaczyć odpowiednie dane oraz oświadczenia i kliknąć „Przejdź e-fakturę”.

Warto korzystać z nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań Enei.

Więcej informacji uzyskać można również pod numerem Infolinii 611 111 111.