Aktualności

Sesja Rady Miejskiej już jutro

Sesja Rady Miejskiej już jutro

Przewodniczący Rady Miejskiej Paweł Drewicz zwołał XLI (41) sesję Rady Miejskiej w Obornikach, która odbędzie się 29 grudnia 2021 r. (środa) o godz. 9.00 w trybie zdalnym [zgodnie z art. 15zzx ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2021 poz. 2095 ze zm.)]

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów z XXXIX i XL sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
  4. Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
  5. Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.
  6. Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.
  7. Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych, instytucji kultury i prezesów spółek.
  8. Zapytania sołtysów.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Obornik (osoba referująca: Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji p. Barbara Bacic-Gaertner).
  10. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 4 grudnia 2021 r. w sprawie podjęcia przez Radę Miejską w Obornikach uchwały o treści wskazanej w petycji (osoba referująca: Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji p. Barbara Bacic-Gaertner).
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2021 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki
    na lata 2021-2041 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetu Gminy Oborniki, które nie wygasają z upływem roku 2021 (osoby referujące: Skarbnik Gminy p. Joanna Gzyl, Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju p. Przemysław Mączyński, Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie pomocy finansowej dla Powiatu Obornickiego (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2022-2041 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  16. Podjęcie uchwały w sprawie budżetu Gminy Oborniki na rok 2022 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
  17. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Obornik (osoba referująca: Sekretarz Gminy Oborniki p. Krzysztof Nowacki).
  18. Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia do złożenia wniosku o dofinansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, przyjęcia do realizacji określonego w Studium Wykonalności rozszerzenia zakresu rzeczowego przedsięwzięcia pod nazwą „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze aglomeracji Oborniki – I etap” oraz akceptacji przedstawionych w nim założeń w zakresie planów taryfowych (osoba referująca: Prezes Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji p. Tomasz Augustyn).
  19. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2021-2027 (osoba referująca: Prezes Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji p. Tomasz Augustyn).
  20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXXIII/492/17 z dnia 25 stycznia 2017 r. zmieniającej uchwałę w sprawie zmiany nazwy Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Obornikach na Centrum Usług Wspólnych w Obornikach i nadania Statutu (osoba referująca: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych p. Krzysztof Hetmański).
  21. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 236 położonej w miejscowości Bogdanowo, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
  22. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Czarnków porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  23. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Grodzisk Wielkopolski porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  24. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Kamieniec porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  25. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Miejską Kościan porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  26. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Murowana Goślina porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  27. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Rogoźno porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  28. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Rokietnica porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  29. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Ryczywół porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  30. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Tarnowo Podgórne porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  31. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia z Gminą Wielichowo porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności na rok 2022 (osoba referująca: Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa p. Anna Łukaszewicz).
  32. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Obornikach stanowiącej własność Skarbu Państwa będącej w użytkowaniu wieczystym Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
  33. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji Rady Miejskiej w Obornikach na 2022 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).
  34. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Obornikach na 2022 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).
  35. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Obornikach na 2022 rok (osoba referująca: Kierownik Biura Rady p. Paulina Kłossowska).
  36. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.
  37. Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
  38. Wolne głosy i wnioski.
  39. Zamknięcie sesji.