Pracownicy
Imię i nazwisko |
Zakres obowiązków |
Nr pokoju |
Telefon |
Krzysztof Hetmański |
dyrektor |
pok. 31A |
(61)65 60 176 |
Aleksandra Kulupa |
zastępca dyrektora |
pok. 32C |
61 65 59 154 |
Aldona Szymankiewicz |
księgowość |
pok. 31 A |
(61)65 60 182 |
Mirosława Wyrwał-Filipiak |
kadry |
pok. 32 C |
(61)65 59 154 |
Iwona Krysztofiak |
kadry |
pok. 31 |
(61)65 60 180 |
Justyna Filipiak |
kadry |
pok. 31 |
(61)65 60 180 |
Teresa Bagińska |
księgowość |
pok. 33 |
(61)65 60 182 |
Katarzyna Skórzewska |
księgowość |
pok. 33 |
(61)65 60 182 |
Alicja Dopierała |
księgowość |
pok. 33 |
(61)6560182 |
Joanna Rychlewska |
kadry |
pok. 32c |
61 65 59 154 |
Marta Jasińska – Cysek |
główna księgowa |
pok. 31a |
(61)65 60 182 |
Małgorzata Frąszczak – Maćkowiak |
księgowość |
budynek ul Piłsudskiego 28 |
607 516 637 |
Joanna Gałat |
księgowość |
budynek ul Piłsudskiego 28 |
607 516 637 |
Halina Jany |
kadry |
budynek ul Piłsudskiego 28 |
607 516 637 |
Justyna Kordylasińska |
ksiegowość |
budynek ul Piłsudskiego 28 |
607 516 637 |
Katarzyna Adamska |
pok. 31 |
(61)65 60 180 |
|
Edyta Borowiak |
|
pok. 35 |
(61)65 60 177 |
Monika Rojna |
|
pok. 35 |
(61)65 60 177 |
Przedmiotem podstawowej działalności Centrum Usług Wspólnych jest:
1. prowadzenie obsługi finansowo – księgowej placówek,
2. tworzenie warunków do przestrzegania dyscypliny finansów publicznych i efektywnego gospodarowania środkami finansowymi i składnikami majątkowymi placówek i dokonywania kontroli w tym zakresie,
3. prowadzenie obsługi administracyjnej w zakresie kadr i spraw socjalnych nauczycieli i pracowników obsługi placówek, w tym obsługa funduszu przeznaczonego na pomoc zdrowotną, dla aktualnie zatrudnionych i byłych nauczycieli placówek oraz funduszu przeznaczonego na dokształcanie,
4. realizacja zadań własnych niezbędnych dla funkcjonowania Centrum tj. prowadzenie spraw organizacyjnych, kadrowych, administracyjnych oraz rachunkowości Centrum,
5. współdziałanie z innymi instytucjami gminnymi w zakresie spraw oświatowych,
6. realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem szkół i placówek oświatowych,
7. prowadzenie rejestru szkół i placówek niepublicznych,
8. prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy dyrektorów placówek oświatowych,
9. realizowanie zadań związanych z awansem zawodowym nauczycieli,
10. koordynacja działań z zakresu oświaty na terenie gminy,
11. współdziałanie z wizytatorami Kuratorium Oświaty oraz doradcami metodycznymi w sprawie nadzoru nad pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczycieli,
12. koordynacja i nadzór nad działalnością finansowo-administracyjną placówek oświatowych,
13. realizacja zadań związanych z udzielaniem pomocy materialnej uczniom,
14. gromadzenie, opracowywanie i przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej,
15. prowadzenie zadań związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
16. współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie realizacji projektów edukacyjnych,
17. współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami oraz związkami zawodowymi działającymi w placówkach oświatowych,
18. współpraca z pozagminnymi organami oświatowymi.